Zoek jij een tijdelijke, boeiende uitdaging? Heb je een passie voor HR, Financiën en Inkoop en wil je deze inzetten in een zorgorganisatie die ertoe doet? Ben jij iemand die klanten en collega's met een glimlach en doeltreffendheid ondersteunt? Heb jij een creatieve geest, ben je leergierig en altijd op zoek naar hoe dingen beter kunnen? Dan hebben wij een mooie tijdelijke plek voor jou bij onze Servicedesk voor Serviceteam 1!
Wie zijn wij
Bij Ipse de Bruggen is de Servicedesk het hart van onze ondersteunende diensten. Een dynamisch centrum waar eerste hulp wordt geboden aan medewerkers en externe klanten. Hier worden digitale of telefonische vragen behandeld met professionaliteit en zorg. In ons veelzijdige team werk je zelfstandig, maar altijd binnen een kader van duidelijke en onderlinge afspraken. De kwaliteit van onze dienstverlening is van topklasse, gemarkeerd door klantvriendelijkheid, snelheid en nauwkeurigheid.
Wij zijn op zoek naar een medewerker servicedesk die tijdelijk ter vervanging van zwangerschapsverlof, voor de periode van 1 augustus 2025 tot en met eind februari 2026 ons team wil versterken.
Onze Servicedesk is opgedeeld in 4 gespecialiseerde teams, waarvan jij deel uitmaakt van Serviceteam 1. Wij bieden ondersteuning op het gebied van personeelszaken, financiële vraagstukken en inkoopprocessen. Zo zijn wij de ruggengraat voor operationele efficiëntie en personeelswelzijn.
Jouw baan als Servicedeskmedewerker
Als Servicedesk medewerker bij Serviceteam 1 ben je het aanspreekpunt voor onze medewerkers. Samen zoek je naar de beste oplossingen. Je ontwikkelt kennis over HRM, Financiën en Inkoop, waarmee je de klanten optimaal ondersteunt. Je registreert, prioriteert en handelt vragen en meldingen af in Topdesk.
Daarnaast stimuleer je de zelfredzaamheid van de klant, bewaak je de voortgang en zorg je voor een tijdige administratieve afhandeling. Jouw analytisch vermogen komt goed van pas bij het signaleren van procesverbeteringen en je draagt bij aan het bewaken van de kwaliteit van onze dienstverlening.
Jouw profiel als Servicedeskmedewerker
- Afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau
- Klantgericht, overzichtelijk, analytisch sterk en digitaal vaardig
- Uitstekende communicatieve vaardigheden en een goed inlevingsvermogen
Wat wij bieden
- Een tijdelijke functie voor 28 uur per week, in ieder geval op maandag, woensdag en donderdag
- Duur van het contract: van 1 augustus 2025 t/m eind februari 2026
- Salaris tussen € 2.727 en € 3.678 bruto per maand (op basis van een 36-urige werkweek, CAO Gehandicaptenzorg FWG 40)
- Een eindejaarsuitkering van 8,33% en 8% vakantiegeld
- Reiskostenvergoeding en gratis parkeergelegenheid op loopafstand
- Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling via cursussen en opleidingen
Informatie
Je werkt bij Ipse de Bruggen vaak met kwetsbare cliënten en daarom zijn wij zeer zorgvuldig in ons selectiebeleid. De aanvraag Verklaring omtrent het gedrag (VOG), het navragen van referenties en het opvragen van informatie bij de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd maken om die reden onderdeel uit van de selectieprocedure. Voor informatie kun je mailen met de afdeling recruitment
Wil je een verschil maken voor mensen met een beperking?
Solliciteren naar deze vacature? Vertel waarom jij geïnteresseerd bent in deze vacature en waarom jij geschikt zou zijn hiervoor. Vergeet niet je CV ook mee te sturen.
Solliciteren kan tot en met