Ben jij een verbindende manager met een duidelijke (toekomst)visie op het werken met mensen met Niet Aangeboren Hersenletsel en met veranderkundige kwaliteiten? Wij zoeken een locatiemanager voor locaties De Veste en Zoelenkerkstraat in Amsterdam!
Wat ga je doen?
Ons Tweede Thuis heeft de ambitie om expert op het gebied van niet-aangeboren hersenletsel te worden. Onderdeel van deze ambitie is het inrichten van een regionaal expertisecentrum voor mensen met NAH+. Als expert investeren we in het vergroten van het vakmanschap van alle medewerkers. Jaarlijks laten we ons inspireren door specialisten op het gebied van NAH en door de verhalen van ervaringsdeskundigen. We bieden een intensief scholingstraject en gaan werken met de methodiek Hooi op je Vork. Je bouwt aan een open en lerend klimaat op de locaties. Je bent als locatiemanager integraal verantwoordelijk voor de zorg op je locatie. Je rapporteert aan de clusterdirecteur. Samen met het multidisciplinaire team geef je vorm aan de ambitie waarin vakmanschap en het werken in trialoog met cliënten en naasten van belang is. Samen als 1 team geven we de zorg vorm. Het is van belang zichtbaar aanwezig te zijn op beide locaties. Je beweegt je in je stijl van leiderschap van open en transparant, naar meer sturend en consequent, afhankelijk van wat de situatie van je vraagt. Je hebt oog voor ontwikkeling en vernieuwing en voor de processen (zowel inhoudelijk als op teamniveau).
Waar kom je te werken?
Wij zoeken een locatiemanager voor de locaties De Veste (IJburg) en Zoelenkerkstraat (Slotervaart) in Amsterdam. Dit zijn locaties waar cliënten met een lichamelijke beperking en/of Niet Aangeboren Hersenletsel wonen. Er is sprake van scheiden van wonen en zorg. Cliënten huren zelfstandig van de woningcorporatie en ontvangen van Ons Tweede Thuis de volledige 24-uurs zorg, begeleiding en behandeling. Cliënten hebben eigen regie en daarnaast ook nabijheid nodig door hun beperking.
De beide teams zijn in ontwikkeling en samen bouwen we aan vaste teams met medewerkers die zich willen ontwikkelen en verbinden.
Wie zijn wij?
Ons Tweede Thuis is een organisatie voor mensen met een verstandelijke beperking, autisme of niet-aangeboren hersenletsel. Voor kinderen, jongeren, volwassenen en ouderen en voor hun verwanten. Voor wonen, werken, re-integratie, dagbesteding, advies en hulp thuis. JIJ&IK is de slogan van Ons Tweede Thuis. Samen wordt er gewerkt aan een betekenisvol leven voor mensen met een beperking. Dit doen de medewerkers van Ons Tweede Thuis dicht bij mensen die de zorg nodig hebben en dicht bij de mensen om hen heen. Ons Tweede Thuis is een deel van de samenleving en draagt hier op verschillende manieren aan bij.
Ons Tweede Thuis verleent zorg aan 3.000 cliënten met 2.500 medewerkers en 750 vrijwilligers. Er zijn 76 locaties die aangestuurd worden door ongeveer 40 locatiemanagers verdeeld over 3 regio’s.
Ons Tweede Thuis als werkgever
Wij geloven dat iedereen op zijn eigen manier waarde toevoegt. Daarom werken JIJ&IK samen als één team. Vertrouwen in elkaar is ons vertrekpunt. JIJ&IK zijn mensen die willen bijdragen aan de doelen van Ons Tweede Thuis, eigenaarschap nemen en zoeken naar manieren om onszelf te ontwikkelen. Zodat we allemaal waardevol bijdragen, op onze eigen manier, aan goed leven en goed werken.
Wat bieden wij?
- De functie is ingedeeld in schaal 65 van de CAO- Gehandicaptenzorg en bedraagt minimaal € 4.354,- en maximaal € 6.575,- op basis van 36 uur per week;
- Het gaat om een functie van 36 uur per week;
- Investering in onze leidinggevende met een leiderschapstraject en verschillende trainingen op het gebied van NAH;
- Vakantietoeslag van 8% in mei en een vaste eindejaarsuitkering van 8,33% in december;
- Een pensioen bij Zorg en Welzijn;
- 144 vakantieuren per jaar, op basis van een 36-urige werkweek. Daarnaast ontvang je 57 uur Balansverlof per jaar. Deze uren kun je inzetten als extra vakantie-uren, investeren in je persoonlijke ontwikkeling of sparen voor als je tijdelijk minder wil werken of een langere periode verlof op wil nemen.
Wie ben jij?
Als locatiemanager ben jij iemand die bij voorkeur naast de medewerkers staat. Jij kunt verbinden maar weet ook wanneer je zakelijk moet optreden. Verder heb je:
- Minimaal een voor de functie relevante afgeronde hbo-opleiding, bij voorkeur aangevuld met een (post) hbo-management- en/of coachingsopleiding;
- Minimaal 5 jaar relevante leidinggevende ervaring in de zorg; bij voorkeur in de (gehandicapten)zorg;
- Je kennis van zorgprocessen;
- Ervaring in de (medische) zorg en complexe doelgroepen is een pré;
- Jij bent resultaatgericht, verbindend en kan samenwerken;
- Je hebt innoverend vermogen;
- Je bent empathisch, consequent en duidelijk richting personeel en cliënten.
Contactgegevens
Nieuwsgierig geworden en eerst nog iets meer weten? Inhoudelijke vragen kan je stellen aan de huidige managers Sandra van Gaart en Steffie van Veen via 06-27455516 en 06-22347577. Je kan ze ook mailen via s.vangaart@onstweedethuis.nl en s.coumans@onstweedethuis.nl.
Overige
Het opvragen van een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) maakt deel uit van onze procedure. De eerste gesprekken vinden plaats op 20 maart in de ochtend. Deze worden gehouden door Ellen Meier, Ellen van Eeden en Manuelle Moens. We streven naar een spoedige aanstelling.
Wil je een verschil maken voor mensen met een beperking?
Solliciteren naar deze vacature? Vertel waarom jij geïnteresseerd bent in deze vacature en waarom jij geschikt zou zijn hiervoor. Vergeet niet je CV ook mee te sturen.