Wat ga je doen?
Je bent inzetbaar op de beide locaties van De Gilde in Muntendam. Hierdoor werk je misschien de ene week op een werkplek en de andere week op een woonlocatie. Je hebt een afwisselende werkplek met veel variatie, hoewel alles vanuit één centrale locatie gebeurt. Sommige diensten zijn van tevoren bekend, maar er zullen natuurlijk ook invaldiensten tussenkomen.
De werk- en dagbestedingslocatie van De Gilde is opgedeeld in 6 groepen: een klus/ buitengroep, kantoorgroep, dienstengroep en 3 belevingsgerichte groepen. De activiteiten en werkzaamheden worden uitgevoerd volgens een vast ritme en aangepast op de mogelijkheden van de cliënt. Sommige cliënten hebben intensievere zorg en/of begeleiding nodig.
Op de woonlocatie wonen 27 EMB-cliënten verdeeld over vier groepen, variërend in leeftijd van 18 tot 80 jaar met een sociaal-emotioneel ontwikkelingsniveau van 0 tot 36 maanden. Naast begeleiding is ook (lichamelijke) verzorging nodig. Elke cliënt heeft een eigen studio met sanitair. Ook is er een gedeelde huiskamer waar ontmoeting centraal staat.
Met het LACCS-programma streven we naar een goed leven voor mensen met verstandelijke of meervoudige beperkingen.
Waarom bij ons?
Als je onze collega’s vraagt waarom zij graag op deze locatie werken, dan zijn dat de cliënten én de collega’s: "Binnen De Gilde hebben we oog voor de ontwikkeling van onze cliënt hoe klein ook, de cliënt mag er zijn. Maar ook als collega mag je er zijn. Er is veel verbinding tussen de afdelingen en je wordt gehoord en gezien als collega. Daarnaast bieden we je veel ontwikkelingsmogelijkheden op allerlei vlakken.”
Wat bieden we?
- Een vast contract voor 12-18 uur per week.
- Bruto maandsalaris tussen €2.448,- en €3.427,- op basis van 36 uur per week (FWG 35 cao Gehandicaptenzorg).
- Vier weken vakantie en ruim 1,5 week balansverlof dat je bijvoorbeeld om kunt zetten in extra vrije uren of geld.
- Reiskostenvergoeding van € 0,16 per km tot 30 km enkele reis.
Jaarlijks belastingvoordeel op aanschaf van een sportabonnement, fiets, laptop, telefoon en nog meer.
- Pensioenregeling via PFZW en verder kun je rekenen op vakantietoeslag, een eindejaarsuitkering en onregelmatigheidstoeslag.
- Interessante trainings- en ontwikkelingsmogelijkheden.
- Aantrekkelijke kortingen via Benefits at Work op onder andere mode, ontspanning en sport.
Wat vragen we?
Je ziet het als jouw missie om voor de clienten van elke dag iets moois te maken. Of dat nu thuis is of op hun werkplek. Door de diversiteit in de begeleiding die onze bewoners vragen, kun je goed reflecteren en je flexibel opstellen in je begeleidingstaken.
Verder vragen we het volgende:
- Een relevant diploma in de zorg op minimaal mbo-3, zoals maatschappelijke zorg, sociaal agogisch, verzorgende IG, verpleegkundige en SPW.
- Relevante werkervaring.
- Onregelmatig werken is voor jou geen enkel probleem.
Bij indiensttreding is een positieve ‘verklaring omtrent gedrag’ (VOG) vereist.
Enthousiast geworden?
Leuk! Dan ontvangen we graag voor 10 november 2024 jouw sollicitatie via de sollicitatiebutton. Deze kun je richten aan Marjan van Dam (locatiehoofd). Na de sluitingsdatum ontvang je zo spoedig mogelijk een reactie. De sollicitatiegesprekken zijn
op 12 november tussen 9:00 en 13:00 uur.
Eerst meer weten?
Wil je eerst meer weten of eerst een kijkje komen nemen op de locatie? Neem dan gerust contact op met Marjan op telefoonnummer 06 - 23 80 10 96, aanwezig van ma t/m do. Geen gehoor? Stuur dan gerust een berichtje via Whatsapp.
De Zijlen organiseert ook Kennismakingsbijeenkomsten voor de doelgroepen EMB en MVG, meer weten? Klik op de link.
Deze vacature wordt gelijktijdig in- en extern verspreid, waarbij interne kandidaten bij gelijke geschiktheid voorrang hebben in de procedure.
Wil je een verschil maken voor mensen met een beperking?
Solliciteren naar deze vacature? Vertel waarom jij geïnteresseerd bent in deze vacature en waarom jij geschikt zou zijn hiervoor. Vergeet niet je CV ook mee te sturen.