Ben jij communicatief sterk en haal je voldoening uit het oplossen van klantvragen op een klantgerichte en empathische manier? Beschik jij over de vaardigheid om snel te schakelen tussen verschillende gesprekspartners? Kom werken bij Middin als medewerker klantcontact en ga voor midden in het leven.
Dit ga je doen
Als medewerker klantcontact heb je een belangrijke rol in het verwelkomen van (nieuwe) bewoners, verwanten en verwijzers die contact opnemen met Middin. In de meeste gevallen komen zij in contact met de afdeling klantcontact. Jij bent de persoon die hen vriendelijk te woord staat en helpt de juiste weg te vinden binnen Middin. Dit doe je door vragen te beantwoorden via de telefoon en per e-mail die te maken hebben met zorgvragen en zorgaanbod. Verder ga je:
- Elektronische cliëntdossiers aanmaken en ervoor zorgen voor dat deze compleet zijn voor een intake.
- Ervoor zorgen dat je op de hoogte bent van de verschillende locaties, bewoners, diensten en financieringsvormen binnen Middin.
- Meedenken en ideeën aandragen over de bestaande werkprocessen.
Hier ga je werken
Je gaat werken in het team klantcontact dat bestaat uit vier collega’s. Het team valt onder de afdeling klant en communicatie binnen de ondersteunende diensten van Middin. Professionaliteit, klantvriendelijkheid en nauwkeuring werken is hier belangrijk. Binnen de afdeling zijn we bezig met een professionaliseringsslag om klanten nog beter van dienst te kunnen zijn. Je werkt:
- Vanuit ons kantoor in Rijswijk.
- Voor een krachtige organisatie met een mooie maatschappelijke opdracht: mensen met een beperking of niet-aangeboren hersenletsel helpen midden in het leven te staan.
Dit is belangrijk
Je kijkt met een open blik naar de wereld, ziet kansen en wil anderen op weg helpen in hun contact met Middin. Jij bent klantvriendelijk en wil graag mensen een warm welkom heten bij Middin. Als medewerker klantcontact kan je snel schakelen tussen verschillende werkzaamheden. Door jouw ervaring binnen de zorg weet je informatie snel eigen te maken en de vraag goed te verstaan. Je bent gericht op vernieuwing en ziet altijd mogelijkheden en kansen voor verbetering. Verder heb je:
- Met succes een hbo opleiding afgerond of je beschikt over aantoonbaar hbo-werk- en denkniveau.
- Ervaring in het werken met Office-programma’s en verschillende applicaties.
Dit levert het op
Als Medewerker klantcontact krijg je bij Middin volop ruimte, kansen en support om jezelf te blijven ontwikkelen en door te groeien. Net als:
- Een salaris van € 2.821 tot € 3.938 bruto per maand (op basis van 36 uur per week, fwg 45 cao ghz).
- Een contract voor 24 tot 28 uur per week.
- Een vakantietoeslag van 8% en een eindejaarsuitkering van 8,33%.
- Ruimte om een deel van je salaris of vrije dagen te ruilen voor iets anders, zoals extra pensioen of een nieuwe fiets of e-bike.
Wil je een verschil maken voor mensen met een beperking?
Solliciteren naar deze vacature? Vertel waarom jij geïnteresseerd bent in deze vacature en waarom jij geschikt zou zijn hiervoor. Vergeet niet je CV ook mee te sturen.
Solliciteren kan tot en met