Medewerker ICT Servicedesk

Organisatie:
Esdégé-Reigersdaal
Locatie:
Heerhugowaard
Opleidingsniveau
MBO/HBO
Uren per week
25-32 uur, 33-36 uur

Een goed leven voor en met de mensen die wij ondersteunen: dat is waarop we ons bij Esdégé-Reigersdaal elke dag weer richten. Als medewerker ICT werk je hieraan mee door het optimaal te laten functioneren van de ICT servicedesk.

Wat ga je doen

Als medewerker ICT Servicedesk ben je het eerste aanspreekpunt binnen de organisatie op het gebied van ICT en het ECD. Je houdt je bezig met specifieke servicedesk activiteiten waarbij je verantwoordelijk bent voor het aannemen, registreren, bewaken en het oplossen van meldingen en het zorgdragen voor een correcte terugkoppeling. Met een beknopte analyse speel je sommige incidenten door naar de tweede lijn.

Waar ga je werken

De afdeling ICT verzorgt het beheer van de gehele ICT omgeving. Zo ondersteunen we meer dan 3000 gebruikers op ruim 120 locaties in de kop van Noord Holland.  Je werkt vanuit een centrale dienst in Heerhugowaard en maakt deel uit van een team ICT-medewerkers. De ICT-medewerkers werken ten behoeve van de gehele organisatie en dragen zorg voor het beheer, onderhoud en de verdere ontwikkeling van de ICT-infrastructuur.

Je levert indirect een bijdrage aan de ondersteuning van de cliënt, doordat jouw werkzaamheden bijdragen aan een optimale ondersteuning van medewerkers in hun dagelijkse werkzaamheden. De afdeling ICT draagt zorg voor de beschikbaarheid en beveiliging van alle onderdelen van ICT-infrastructuur, zoals bijvoorbeeld, netwerkomgevingen, hardware, software, telefonie en de zorgsystemen.

Wat bieden we jou

Je komt te werken in een werkomgeving waarin iedereen gelijk is. We gaan open en informeel met elkaar om en we staan voor elkaar klaar. En verder:

  • Een bruto maandsalaris, afhankelijk van je ervaring, tussen minimaal € 2.672,-- en max. € 3.606,- bruto per maand (FWG 40) bij een fulltime dienstverband (36 uur) conform cao Gehandicaptenzorg.
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% per jaar, vakantiegeld (8%) en natuurlijk vakantiedagen.
  • Alle middelen om te kunnen groeien en ontwikkelen. Een (gratis) scholing aanbod hoort hierbij.
  • Een jaarcontract die bij gebleken geschiktheid omgezet kan worden naar onbepaalde tijd.

Meer weten? Hier vind je een overzicht van alle arbeidsvoorwaarden.

Wat breng je mee

Je hebt veel affiniteit met de zorg en bent vertrouwd met de systemen waarmee gewerkt wordt, denk dan aan:

  • Citrix-omgeving
  • (Azure) AD
  • MS-Office
  • Exchange Server
  • Workspace Manager,
  • en veel gebruikte applicaties zoals het ECD

Ook heb je affiniteit met de gebruikte devices als tablets en smartphones. Je kunt goed zelfstandig werken en sluit je makkelijk aan in het team. Je bent bereid te leren en je kennis te delen met collega's, daarbij ben je communicatief- en computervaardig. Voor deze functie is het belangrijk dat je analytisch sterk bent, initiatief neemt en meedenkt in de verdere ontwikkeling van de functie-inhoud, de taken en verantwoordelijkheden. Je kunt goed onder tijdsdruk werken en bent verder in staat je eigen werkzaamheden te plannen. Je zorgt samen met je collega's voor een continue bezetting van de servicedesk op alle werkdagen van acht uur tot half zes, waarbij je elkaar makkelijk en flexibel kunt vervangen.

Ervaring met Topdesk en kennis van ITIL is een pré.

Een stand-by dienst gaat in de nabije toekomst mogelijk behoren tot de werkzaamheden.

Over ons

Bij Esdégé-Reigersdaal zien we elkaar in de eerste plaats als medemensen. Medemensen die hun eigen beslissingen nemen. Daarom hebben onze cliënten de regie over hun leven en de ondersteuning die zij willen krijgen. Onze collega’s hebben de regie over hun werk en hoe zij die ondersteuning het beste kunnen bieden. Zo werken we aan een goed leven voor en mét elkaar.

Solliciteren

Is deze functie iets voor jou? Dan horen we graag van je! Wij zijn benieuwd wie je bent en wat je kunt.

Klik op ‘Solliciteer’ en laat je gegevens achter. Je ontvangt via e-mail een bevestiging dat je sollicitatie goed is ontvangen. We sluiten deze vacature zodra we de geschikte kandidaat gevonden hebben.

Re-integratiekandidaten en boventallige medewerkers komen met voorrang in aanmerking voor deze vacature.

Bekijk hier ons overzicht van het sollicitatieproces.

Vragen?

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Zeynep Bulut, via 06-11349692 of Matthijs van der Zaag via 06-55004545, beide Senior medewerker Servicedesk ICT.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Wil je een verschil maken voor mensen met een beperking?

Solliciteren naar deze vacature? Vertel waarom jij geïnteresseerd bent in deze vacature en waarom jij geschikt zou zijn hiervoor. Vergeet niet je CV ook mee te sturen.

Ervaringsverhalen