Wat ga je doen?
Als Teammanager Proces- en Informatiemanagement (PIM) ben je verantwoordelijk voor de optimale afstemming tussen onze bedrijfsstrategie en de managementinformatievoorziening (ICT) en bedrijfsprocessen die het primaire proces ondersteunen. Jij ontwikkelt strategisch beleid op het gebied van proces en informatiemanagement, zorgdomotica en ICT-dienstverlening. Daarbij stel je tactisch en operationeel beleid op, binnen de vastgestelde strategie.
Je hebt affiniteit met zorgdomotica en weet de link te leggen tussen innovatieve ICT-oplossingen en zorgprocessen. Je bent een aanjager en kartrekker bij innovatietrajecten, waarbij je medewerkers weet te enthousiasmeren en motiveren. Daarnaast geef je coachend en inspirerend leiding aan de afdeling proces- en informatiemanagement. Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering van IT-governance en organisatiebrede projecten, waarbij je zowel warme begeleiding biedt als een zakelijke focus houdt op IT-partners en contracten. Verder draag je bij aan het personeelsbeleid van de afdeling en zorg je voor een gezond financieel beleid binnen jouw taakgebied. In verandertrajecten speel je een sleutelrol door te streven naar excellentie in dienstverlening en een warme en zachte landing bij de eindgebruikers.
Je zorgt, samen met de privacy en security officer, je team en de IT partners voor een veilige IT omgeving en een veilig gebruik van de IT middelen. Je draagt bij aan een verantwoorde afweging tussen risico’s en maatregelen zodat gebruikers eenvoudig maar veilig toegang krijgen tot toepassingen en informatie.
Bovendien neem je deel aan organisatiebrede ICT-projecten en geef je leiding aan verandertrajecten op het gebied van proces- en informatiemanagement. Je bent verantwoordelijk voor de realisatie van vastgelegde procesafspraken.
Waar ga je werken?
Je komt te werken binnen een dynamische en innovatieve organisatie die zich richt op hoogwaardige zorg- en dienstverlening. Je rapporteert rechtstreeks aan de Directeur Bedrijfsvoering en maakt deel uit van het Management Team Bedrijfsvoering. Je geeft leiding aan ervaren teams Functioneel Applicatiebeheer, de Informatiemanager en de Service Delivery Manager.
Wat bieden we jou?
Onze insteek is een langdurige samenwerking waarin jij in je kracht staat. Pergamijn investeert volop in de ontwikkeling en opleiding van haar medewerkers. We bieden je de mogelijkheid om je carrière op jouw manier vorm te geven.
- De mogelijkheid om een sleutelrol te spelen in verandertrajecten en innovatieprojecten.
- Een omgeving waarin jouw ideeën en initiatieven gewaardeerd worden.
- Een salaris in overeenstemming met de cao gehandicaptenzorg; FWG 65 (min. €4.354,- max. €6.575,- o.b.v. 36 uur);
- 144 verlofuren per jaar (bij fulltime dienstverband) en een regeling balansverlof;
- Intentie tot vast dienstverband;
- Een eindejaars uitkering van 8,33%, vakantietoeslag van 8% en ORT bij onregelmatigheid;
- Een op maat gemaakt inwerktraject om een goede start te maken binnen stichting Pergamijn;
- Bij indiensttreding lever je een verplichte geldige VOG (verklaring omtrent gedrag) aan. De kosten van de VOG vergoeden wij;
En verder vinden we belangrijk:
- Een daadkrachtige en coachende leiderschapsstijl.
- Samenwerking stimuleren en kennisontwikkeling bevorderen.
- Een strategische visie op IT, IT-partnerships en informatievoorziening en ervaring met verandertrajecten.
- Aandacht voor kwaliteitsverbetering en procesoptimalisatie.
Jouw profiel
- Je beschikt over een afgeronde HBO-opleiding en ruime managementervaring.
- Je hebt ervaring met project- en programmamanagement, bij voorkeur binnen grote, kennisintensieve organisaties.
- Je hebt kennis van bedrijfsprocessen in de zorg en bent op de hoogte van de laatste ICT-ontwikkelingen.
- Je bent zelfstandig, ondernemend en hebt uitstekende communicatieve vaardigheden.
- Je bent een verbindende leider die samenwerking bevordert en weerstand kan overwinnen.
Enthousiast? Solliciteer snel!
Wil je eerst meer informatie? Neem dan contact op met Directeur bedrijfsvoering Marlon Lichtleitner via 0651918954 of/en via marlon.lichtleitner@pergamijn.org. Heb je vragen over de sollicitatieprocedure? Bel of app dan met senior corporate recruiter Mirte Hoop via 06-18425085 of mail naar mirte.hoop@pergamijn.org.
De sluitingsdatum voor deze vacature is 30 april.
Op 14 mei vinden de eerste gesprekken plaats.
Wil je een verschil maken voor mensen met een beperking?
Solliciteren naar deze vacature? Vertel waarom jij geïnteresseerd bent in deze vacature en waarom jij geschikt zou zijn hiervoor. Vergeet niet je CV ook mee te sturen.