Jij bent een geboren coördinator met een passie voor facilitaire zaken en veiligheid. Als spil in het geheel zorg je voor een veilige, schone en prettige omgeving voor collega's en cliënten. Met jouw goede communicatieve vaardigheden, doorzettingsvermogen en overzicht ben jij de collega die ons team versterkt.
Dit ga je doen
Jouw enthousiasme ligt bij het plannen en coördineren van facilitaire zaken en het ontzorgen van collega’s. Met als resultaat: een veilige, schone en prettige omgeving voor collega’s en cliënten. Je bent de spil voor alle facilitaire zaken en onderhoudt contacten met leveranciers. Ook ben je de verantwoordelijk voor het onderwerp veiligheid. Denk hierbij aan brandveiligheidsbeleid, BHV, toegangsbeleid, RI&E, camerabeleid en legionellabeheer.
Een greep uit jouw werkzaamheden:
-
Beleid weet je te vertalen naar procedures, protocollen en instructies, waarbij wordt toegezien op een centrale borging en naleving van relevante wet- en regelgeving
-
Verantwoordelijk voor de operationalisering en de kwaliteit van de calamiteitenorganisatie (BHV) en het coördineren en opleiden en trainen ervan
-
Initiëren en aanspreekpunt van audits, risico-inventarisaties, risicoanalyses, veiligheidsonderzoeken, visitaties en evaluaties
-
Onderhouden van stuurinformatie in het dashboard
-
Gevraagd en ongevraagd advies geven over facilitaire thema’s
-
Bezoeken van de locaties om verschillende facilitaire thema’s te bespreken en een gezicht te geven aan de facilitaire organisatie
Waar ga je werken
Als coördinator facilitair maak je onderdeel uit van het team Facilitair dat bestaat uit twee directe collega coördinatoren groendiensten, wasserij, en servicebalie Met je directe collega heb je een heldere taakverdeling en werk je nauw samen. Samen met het team en de manager Facilitair trek je op om met de facilitaire organisatie aan te blijven sluiten op de wensen en behoeften van de organisatie. Je werkt tevens veel samen met het team vastgoed/huisvesting.
“Jij hebt directe invloed op de woonomgeving van cliënten en de werkomgeving van medewerkers”
Tjeerd, manager facilitair
Jouw talenten
Jij bent geboren met talenten die je moeiteloos in je werk kunt inzetten. Voor de functie coördinator faciliteit passen deze talenten het beste:
-
Communicatieve vaardigheden: Op een heldere wijze weet je mondeling en schriftelijk informatie te delen
-
Doorzettingsvermogen: Je geeft niet snel op en blijft vastberaden om je doelen te bereiken, ongeacht de moeilijkheden die je onderweg tegenkomt
-
Overzicht bewaren: Je kunt altijd het geheel overzien en de belangrijkste elementen en prioriteiten te identificeren. Daardoor blijf je georganiseerd en ben je in staat de voortgang van taken en projecten te monitoren en bij te sturen waar nodig
Daarnaast neem je mee:
-
Een afgeronde hbo opleiding, bijvoorbeeld facility management
-
Ervaring met onderwerpen als ARBO, (brand)veiligheid, legionella, etc.
-
Een flinke dosis humor en doorzettingsvermogen en snel schakelen: het zit gewoon in je DNA
Uiteraard heb je affiniteit met de (gehandicapten)zorg.
Dit krijg je van ons
Allereerst krijg je veel ruimte voor je eigen inbreng: jij weet tenslotte wat er nodig is. Daarnaast bieden wij je:
-
Een tijdelijke functie i.v.m. zwangerschapsvervanging (21 juli 2025 – 1 januari 2026) voor 36 uur per week
-
Een bruto salaris tussen € 3.347,- en € 4.902,- per maand (cao Gehandicaptenzorg, FWG 55 o.b.v. 36 uur per week)
-
8,33% eindejaarsuitkering en 8% vakantiegeld
-
Jouw eigen keuze in arbeidsvoorwaarden, zoals een (lease)fiets- en sportregeling of extra verlof
-
Alle ruimte om jezelf te ontwikkelen met scholing en coaching via onze eigen Reinaerde Academy
-
Een aanbrengbonus van € 500,- netto als jij een nieuwe collega aanbrengt
-
Het functieprofiel van Adviseur B is van toepassing
Enthousiast?
Fijn! Dan zien we graag je cv verschijnen. Eerst nog een vraag? Dan kan je contact opnemen met Tjeerd de Zee (manager facilitair) , T 06 16081392 of met Guido Raes, T 06-22859224.
Wij werven onze collega's graag zelf, dus bureaus hoeven geen kandidaten voor te stellen. Omdat we veel waarde hechten aan een veilige en vertrouwde omgeving voor onze cliënten, vragen we je om vóór je eerste werkdag een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) aan te leveren.
Wil je een verschil maken voor mensen met een beperking?
Solliciteren naar deze vacature? Vertel waarom jij geïnteresseerd bent in deze vacature en waarom jij geschikt zou zijn hiervoor. Vergeet niet je CV ook mee te sturen.