Wat doe je als projectleider?
- Samen met onze vastgoedadviseurs en veiligheidsadviseurs vorm je een ‘gouden driehoek’. Hiermee ondersteunen we zorglocaties om een passende zorg- en vastgoedportefeuille te realiseren;
- Je bent als projectleider verantwoordelijk voor het correct opstellen en uitvoeren van het Meerjaren Onderhoudsplan(MJOP) van al ons vastgoed. En ook voor (kleinere) projecten op het gebied van duurzaamheid, renovatie, gebruiksmutaties en gebouwveiligheid;
- Je stelt planningen en begrotingen voor projecten op. Je bewaakt de voortgang van de projecten. Indien nodig stuur je bij en betrek je hierbij alle betrokken partijen;
- Daarnaast stuur je de onderhouds- en renovatieprocessen aan vanuit een meerjaren planning;
- Vanuit jouw technische achtergrond fungeer je Plurynbreed als aanspreekpunt bij vraagstukken binnen jouw vakgebied: installatietechniek.
Hier herken jij jezelf in als projectleider
- Je hebt een afgeronde technische hbo of wo-opleiding (werktuigbouwkunde, elektrotechniek, of gelijkwaardig). Ook heb je minimaal 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
- Je beschikt over financieel inzicht in diverse elementen. Je kunt projectmatig werken en je kent de relevante wet- en regelgeving;
- Bij voorkeur heb je ervaring met het het aanvragen van verschillende relevante subsidies;
- Je hebt goede contactuele vaardigheden. Hiermee onderhoud je de vele interne- en externe contacten. Daarnaast beschik je over uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden;
- Je hebt affiniteit met de zorg en bent klantgericht, proactief en een teamplayer. Je kunt als Projectleider bouw & techniek snel schakelen;
- Je hebt een rijbewijs B. Je woont bij voorkeur in het midden van het land.
De afdeling
Binnen het Facilitair Bedrijf vormt het servicecenter de centrale spil van alle (administratieve) processen die onze regiomanagers en regievoerders ondersteunen in hun integrale operationele verantwoordelijkheid richting onze interne klanten. Het servicecenter faciliteert, administreert en ondersteunt hen daarbij. Daartoe bewaken ze de processen mbt: vastgoedstrategie, portefeuillemanagement, onderhoud, beheer, technische veiligheid en projecten. En natuurlijk de duurzaamheidsopgave voor de gehele portefeuille van Pluryn. De de afdeling bevind zich op het hoofdkantoor in Nijmegen, maar de projecten vinden plaats op de locaties van Pluryn. Het team bestaat uit vastgoedadviseurs, veiligheidsadviseurs, een adviseur duurzaamheid, facilitaire adviseurs, vastgoedregistratie en administratie en een servicedesk voor alle storingsmeldingen. De afdeling is in transitie. Jij geeft daar met je energieke persoonlijkheid mede invulling aan.
Dit ontvang jij als projectleider
- Salaris conform cao gehandicaptenzorg functiegroep 60, tussen € 3.843,- en € 5.587,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband (36 uur);
- Wij bieden je een arbeidsovereenkomst voor een jaar met de intentie om, bij goed functioneren, te verlengen naar onbepaalde tijd;
- Ongekend goede werksfeer met collega's waar je blij van wordt;
- Extra vrije tijd om leuke dingen te doen (balansverlof);
- Een eindejaarsuitkering van 8,33% van je bruto jaarsalaris.
Enthousiast?
Solliciteer dan direct. Wij nemen snel contact met je op!
Vragen?
Neem gerust contact op met onze recruiter, Daan Stahlie, via dstahlie@pluryn.nl of via 06-18211606.
Deze vacature heeft geen sluitingsdatum. Wanneer wij een geschikte collega hebben gevonden sluiten wij de vacature.
Wil je een verschil maken voor mensen met een beperking?
Solliciteren naar deze vacature? Vertel waarom jij geïnteresseerd bent in deze vacature en waarom jij geschikt zou zijn hiervoor. Vergeet niet je CV ook mee te sturen.