Wat doe je als Medewerker Facilitaire Servicedesk?
- Je staat collega’s te woord en verwerkt alle ad-hoc reparatieverzoeken en (technische) storingen en vragen die binnenkomen vanuit onze locaties. Je zet opdrachten door naar de technische collega’s en externe partijen. Ook plan je de periodieke onderhoudswerkzaamheden op onze locaties;
- Je onderhoudt telefonisch contact met de in- en externe opdrachtgevers, leveranciers en collega’s, zodat processen soepel verlopen;
- Je zorgt voor de juiste documentatie en verwerking van meldingen en opdrachten in de verschillende systemen, zoals Planon en Topdesk;
- Je hebt een waardevolle ondersteunende functie, waarin je bijdraagt aan het soepel verlopen van diverse facilitaire processen;
- Samen met jouw collega’s van het bedrijfsbureau werk je aan verdere professionalisering van het team en optimalisering van de processen.
Hier herken jij jezelf in als Medewerker Facilitaire Servicedesk
- Je hebt een afgeronde mbo 4 opleiding in een facilitaire of administratieve richting;
- Ervaring in de vastgoed en/of facilitaire branche, kennis van administratieve processen rondom onderhoud en facilitaire processen zijn een pré;
- Je werkt moeiteloos met MS Office 365 en maakt je nieuwe systemen snel eigen. Kennis en ervaring met Topdesk en/of FMIS Planon zijn een pré;
- Je werkt secuur met een pragmatische en resultaatgerichte instelling, waardoor je snel tot oplossingen komt;
- Je bent klantvriendelijk, dienstverlenend en servicegericht. Je werkt graag samen met je collega’s van diverse afdelingen aan een goed eindresultaat.
Locatie en doelgroep
De facilitaire servicedesk valt onder de afdeling Facilitair Bedrijf, die onder andere verantwoordelijk is voor de vastgoedstrategie, het portefeuillemanagement, de daaruit volgende projecten en operationeel onderhoud en beheer van het vastgoed. De afdeling Facilitair Bedrijf werkt met drie regionale teams (Noord, Midden en Zuid), centraal Inkoop en een centraal Servicecenter.
De afdeling Facilitair Bedrijf heeft als doel de medewerkers te ontzorgen bij de uitvoering van hun dagelijkse werkzaamheden, hen een fijne, goed uitgeruste werkplek te bieden en de cliënten een fijn thuis. Hierin werken ze nauw samen met de zorg.
De Servicedesk wordt aangestuurd door de teammanager Servicecenter en heeft als standplaats het hoofdkantoor van Pluryn in Nijmegen.
Dit ontvang jij als Medewerker Facilitaire Servicedesk
- Ongekend goede werksfeer met collega's waar je blij van wordt;
- Je maakt deel uit van een organisatie die volop in ontwikkeling is en waar ook ruime mogelijkheden zijn om jezelf verder te ontwikkelen;
- Salaris conform cao gehandicaptenzorg functiegroep 35 tussen € 2.448,- en € 3.427- bruto per maand bij een fulltime dienstverband (36 uur);
- Een eindejaarsuitkering van 8,33% van je bruto jaarsalaris;
- Extra vrije tijd (balansverlof);
- Personeelsvoordelen (onder andere elektrische fiets, sporten en laptop).
Enthousiast?
Solliciteer dan direct. Wij nemen snel contact met je op!
Vragen?
Neem contact op met onze recruiter, Renate van de Water, via rwater@pluryn.nl of 06-22746802.
Deze vacature blijft open totdat we de match hebben gevonden, dus wacht niet te lang met solliciteren!
Wil je een verschil maken voor mensen met een beperking?
Solliciteren naar deze vacature? Vertel waarom jij geïnteresseerd bent in deze vacature en waarom jij geschikt zou zijn hiervoor. Vergeet niet je CV ook mee te sturen.