Management Assistent Medische Dienst

Organisatie:
De Hartekamp Groep
Locatie:
Heemstede
Uren per week
24-32

Voor wie zorg jij vandaag? Wie weet wordt jij wel onze nieuwe Management Assistent die de medische dienst ondersteunt. Je ondersteunt bij secretariële en administratieve werkzaamheden. De Medische Dienst is opzoek naar een nieuwe management assistent voor 24 tot 32 uur per week. Ben jij de energieke en enthousiaste Management Assistent die snel kan schakelen?

Wat bieden wij?

  • Salariëring in deze functie conform CAO Gehandicaptenzorg in FWG 40 (€ 2.727,- tot € 3.678,- o.b.v. 36 uur) ;

  • Jaarcontract (24 tot 32 uur per week) met uitzicht op een vast dienstverband;

  • Pensioenregeling via pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW);

  • Vakantiegeld (8%) en een eindejaarsuitkering (8,33%) van jouw bruto jaarinkomen;

  • Een afwisselende baan waarin je de schakel tussen de Manager Zorg, behandeling en de teams bent;

  • Flex Benefits: producten kunnen aangeschaft worden met fiscaal voordeel zoals fietsen, tablets, telefoons, laptops, weekendjes weg of een fitness abonnement

Management Assistent Medische Dienst

Als Management Assistent Medische Dienst zorg je voor optimale ondersteuning van de medische dienst op het terrein de Hartekamp in Heemstede en Harteheem in Heemskerk. Je beheert en bewaakt de complexe agenda’s en stelt binnen aangegeven kaders de urgentie vast. Uiteraard hang je geregeld aan de telefoon en type je flink wat e-mails. Binnen deze functie zal je met veel verschillende afdelingen en betrokkenen te maken krijgen. Je bent een echte vraagbaak en verwijst eventueel door naar de juiste personen of afdelingen. Als Management Assistent ben je een echte duizendpoot.

Je werkdagen zijn maandag, woensdag en vrijdag. Waarbij je hoofdzakelijk werkzaam bent op de Hartekamp in Heemstede, maar één dag in de week op Harteheem in Heemskerk zou ook mogelijk zijn.



Wie ben jij?

  • Je hebt een mbo-niveau 4 diploma (bijvoorbeeld management assistent of secretaresse) en hebt enkele jaren werkervaring op secretarieel en administratief gebied, bij voorkeur ook in de zorg;

  • Je werkt zelfstandig binnen richtlijnen: jij bepaalt aanpak, uitvoering en prioriteitstelling. Je lost problemen zelfstandig op, waarbij je wel kan terugvallen op de manager en doktersassistenten;

  • Je bent een proactieve dienstverlener die de handen uit de mouwen steekt. Je zit bovenop bijzondere of relevante gebeurtenissen binnen de medische dienst;

  • Bent communicatief sterk en gaat correct om met vertrouwelijke informatie;

  • Je vindt het belangrijk dat werkzaamheden efficiënt, snel en goed gebeuren.

Enthousiast?

Heb jij je agenda zo ingericht dat er nog ruimte is voor een sollicitatiegesprek? Reageer dan voor 21 januari via een van onderstaande knoppen. 

Een van onze recruiters neemt zo snel mogelijk telefonisch contact met jou op. Heb je vragen over deze vacature dan kan je contact op nemen met Aukje Kuit via 06-21390604? Voor andere vragen contact met recruitment op via 023-5101401 (optie 2).

Voorafgaand aan het arbeidsvoorwaardengesprek vragen we referenties op. Voor aanvang van het dienstverband dient een geldige VOG te worden overgelegd. Voor complexe zorg locaties is het afnemen van één of meerdere selectietesten tevens standaard onderdeel van de procedure. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Wil je een verschil maken voor mensen met een beperking?

Solliciteren naar deze vacature? Vertel waarom jij geïnteresseerd bent in deze vacature en waarom jij geschikt zou zijn hiervoor. Vergeet niet je CV ook mee te sturen.

Ervaringsverhalen