Adviseur Vervoer

Organisatie:
Amerpoort
Locatie:
Baarn
Opleidingsniveau
HBO
Uren per week
32 - 36 uur per week

Solliciteren kan tot en met

Wil jij bijdragen aan de kwaliteit van leven van mensen met een beperking door zorgeloos en efficiënt vervoer te realiseren? Ben je daarnaast ondernemend, analytisch, resultaatgericht en een echte verbinder? Dan is deze functie als Adviseur Vervoer bij Amerpoort precies wat jij zoekt!

Jouw plek bij Amerpoort
Het werkgebied van Amerpoort concentreert zich in midden Nederland; van Almere tot Vianen en van Vinkeveen tot Amersfoort. Binnen Amerpoort werken circa 2700 medewerkers en zo’n 750 vrijwilligers die zorg- en begeleiding bieden aan circa 2500 cliënten. Samen met medewerkers, vrijwilligers, buren, partners en kennisinstituten werkt Amerpoort samen met haar cliënten en hun netwerk aan het vergroten van mogelijkheden om mee te doen aan het dagelijkse leven en een bijdrage te leveren aan de samenleving.

In deze nieuwe functie stuur jij op het toekomstbestendig organiseren van ons clientvervoer. In de context van de groeiende financiële druk, en grotere personeelstekorten zorg jij dat wij onze middelen optimaal inzetten; daar waar cliënten het hardst nodig hebben. Daarbij richt je je op een veilige en zorgeloze vervoerservaring van onze cliënten.

Dit doe jij onder andere door de brug te slaan tussen onze vervoerder en de zorg. Zo werk je onder leiding van onze manager Facilitair nauw samen met het ServicePlein, onze zorgteams, onze managers en Connexxion om ervoor te zorgen dat het vervoer past binnen de kaders, en is afgestemd op de specifieke zorgbehoeften van onze cliënten.

Je draagt tevens bij aan onze visie voor een betekenisvolle daginvulling. Dit doe je door te kijken naar de mogelijkheden die cliënten hebben om zelfstandig te reizen en teams te ondersteunen om dit te realiseren. Ook kijk je naar de rol die verwanten en vrijwilligers hierin kunnen betekenen. Zo kunnen steeds meer cliënten ‘’Gewoon meedoen’’ in de maatschappij.

Wat ga je doen?
Jouw belangrijkste taken en verantwoordelijkheden:

  • Het proactief optimaliseren van het bestaande vervoer binnen de gestelde kaders. Denk hierbij aan het stimuleren van eigen vervoer, het organiseren van een vakantieplanning en het reduceren van loosmeldingen
  • Het coördineren van dagelijkse vervoersactiviteiten zoals communicatie over ritwijzigingen en uitval, en het behandelen en afhandelen van klachten
  • Gevraagd en ongevraagd adviseren over nieuwe vervoersaanvragen
  • aan Connexxion, de zorg, management en directie waarbij het grotere belang van al onze cliënten altijd centraal staat
  • Het bewaken en monitoren van de kwaliteit van de vervoersdiensten. Denk hierbij aan stiptheid, veiligheid en klanttevredenheid
  • Het (periodiek) analyseren van resultaten (financieel, operationeel en kwaliteit), en het adviseren van management en directie over verbeterkansen
  • Het doorontwikkelen en uitrollen van vervoersbeleid


Wat krijg je ervoor terug?

  • Een bruto maandsalaris van min. € 3347,00 en max. € 4902,00 (FWG 55) bij een 36-urige werkweek volgens de CAO Gehandicaptenzorg.
  • Ruime opleiding- en ontwikkelmogelijkheden.
  • Een jaarcontract voor 32-36 uur per week, met uitzicht op een vast dienstverband
  • Gunstige secundaire arbeidsvoorwaarden, zo ontvang je naast de standaard 8% vakantiegeld een eindejaarsuitkering van 8,33%.
  • Amerpoort stimuleert dat medewerkers Sterk in hun Werk staan, o.a. door het aanbieden van een Meerkeuzesysteem Arbeidsvoorwaarden (MKA) en een gratis cultuurlidmaatschap van CultuurWerkt!


Wat breng je mee?
Je bent een echte resultaatgerichte ondernemer. Je hebt een proactieve instelling en de creativiteit om innovatieve oplossingen te bedenken. Daarnaast ben je communicatief vaardig en een natuurlijke verbinder, zo weet je mensen in beweging te krijgen. Met je scherpe analytische blik identificeer je verbeterpunten in processen en onderbouw je dit met data en duidelijke adviezen. Daarbij staat bij jou het grotere belang van al onze cliënten altijd centraal.

En verder:

  • Minimaal hbo werk- en denkniveau. Bij voorkeur een afgeronde hbo-opleiding in de richting van logistiek, bedrijfskunde of (zorg)management
  • Je werkt graag op basis van data en laat je beslissingen ondersteunen door feiten en analyses in plaats van ‘’onderbuikgevoel’’
  • Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring in een vergelijkbare rol
  • Je staat stevig in je schoenen. Zowel in contact met onze vervoerder (Connexxion), als de zorg
  • Je bent in staat om zelfstandig en gestructureerd initiatieven op te pakken en zoekt waar nodig de samenwerking op met andere afdelingen
  • Ervaring met dienstverlening, clientvervoer en/of contractmanagement bij voorkeur binnen een zorgorganisatie is een pre


Nog vragen of direct solliciteren?
Voor vragen over deze functie kun je contact opnemen met Rosanne Gresnigt via 06-44495367

Voor vragen rondom de sollicitatieprocedure kun je contact op nemen met de recruiter voor deze rol Vanessa van der Vlies via 062-26112054 of via werken@amerpoort.nl

Reageren op deze vacature kan tot en met de sluitingsdatum. De eerste gesprekken kunnen gedurende de looptijd plaatsvinden.

Wat een leuke functie he? We verwachten deze dan ook zelf in te kunnen vullen en acquisitie is zonde van jouw en onze tijd. Hier wordt niet op gereageerd.

Wil je een verschil maken voor mensen met een beperking?

Solliciteren naar deze vacature? Vertel waarom jij geïnteresseerd bent in deze vacature en waarom jij geschikt zou zijn hiervoor. Vergeet niet je CV ook mee te sturen.

Solliciteren kan tot en met

Ervaringsverhalen