“Wij geloven erin dat ieder mens een waardevol leven kan leiden. Het is onze kerntaak om mensen met een verstandelijke beperking daarin te ondersteunen en te begeleiden. Met onze overtuiging goed leven, mooi werk, met elkaar”. Dat is de missie van Vanboeijen. Vanboeijen biedt overwegend in Drenthe zorg en ondersteuning aan ruim 700 kinderen, jongeren, volwassenen en ouderen met een vaak ernstige verstandelijke beperking. Met ongeveer 1700 medewerkers helpt Vanboeijen hen bij veelal complexe zorgvragen in wonen, werken, leren en vrije tijd. Vanboeijen heeft op diverse plaatsen in Drenthe én daarbuiten locaties.
Bijvoorbeeld in Assen, Meppel en Hoogeveen. Maar ook in dorpen zoals Anderen, Hooghalen, Havelte en Broekhuizen. Vanboeijen biedt een breed scala aan diensten en specialismen: wonen en dagactiviteiten, logeren (kortdurende opvang), ambulante ondersteuning, observatie, advies en behandeling.
De afdeling Facilitair & Vastgoed werkt als ketenpartner nauw samen met de zorg door het faciliteren van een breed pakket aan facilitaire dienstverlening. Te denken valt hierbij o.a. aan huisvesting, onderhoud en beheer, schoonmaak, afvalverwijdering, vervoer en inkoop- en contractmanagement. De afdeling Facilitair & Vastgoed heeft als belangrijke doelstelling om een prettige en veilige woon- en werkomgeving te creëren voor de bewoners en voor de (zorg)medewerkers.
Voor de afdeling Facilitair & Vastgoed zijn wij per direct, op zoek naar een:
Medewerker Servicepunt Facilitair
(32 uur per week)
Het betreft een tijdelijke functie, ter vervanging van ziekte.
Wat ga je doen
Het centrale Servicepunt binnen Vanboeijen bestaat uit een team Facilitair en een team ICT, waarbij nauw wordt samengewerkt. Het team Facilitair, waar jij onderdeel van uitmaakt, bestaat uit drie collega’s. Het team Facilitair is verantwoordelijk voor alle operationele facilitaire KWIS-vragen (Klachten, Wensen Informatie en Storingen). Als medewerker Servicepunt Facilitair ben je de ‘spin in het web’ tussen de medewerkers van de organisatie (interne klanten) en de collega’s van de afdeling Facilitair & Vastgoed en/of richting leveranciers. Je bent verantwoordelijk voor het regelen, coördineren en oplossen van allerlei soorten vragen, aanvragen en meldingen en verwerkt deze in het systeem (Topdesk). Om dit goed te kunnen doen luister je goed, stel je de juiste vragen, ben je goed in het stellen van de juiste prioriteiten en vind je het niet vervelend dat er soms enige werkdruk bij komt kijken. Je werkt gestructureerd en bewaakt de voortgang van alle aanvragen en meldingen. Constateer je dat er meldingen zijn die frequent terugkomen of dat het proces efficiënter kan worden ingericht? Dan onderneem je proactief actie om zaken te verbeteren.
Voor deze functie zijn wij op zoek naar een enthousiaste, daadkrachtige en proactieve collega die het werk ziet liggen en graag de handen uit de mouwen wil steken. Ook kan je je goed verplaatsen in de klant, heb je een groot zelf oplossend vermogen en ben je van nature dienstverlenend. Je hebt zin om samen met het team te bouwen aan een efficiënt en goed functionerend Servicepunt om hiermee het primair proces zo goed mogelijk te ondersteunen.
Je denkt actief mee over het verbeteren van de dienstverlening van de afdeling Facilitair en Vastgoed en het optimaliseren van de werkprocessen.
Functie-eisen
- Je beschikt minimaal over mbo+ werk- en denkniveau, hebt affiniteit en ervaring in de facilitaire dienstverlening, of je bent een starter op de arbeidsmarkt met een afgerond HBO-diploma in deze richting.
- Je bent dienstverlenend ingesteld en weet op de juiste wijze de klant centraal te stellen binnen de facilitaire kaders vanuit de afdeling.
- Je bent proactief, oplossingsgericht en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
- Je werkt gestructureerd en behoudt het overzicht
- Je bent een echte teamplayer.
- Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden.
- Je bent digitaal vaardig.
- Je hebt bij voorkeur ervaring met TOPdesk (en/of een ander facilitair systeem) maar we helpen je ook graag met het leren werken in dit systeem.
Wat bieden wij jou?
- Een tijdelijk contract voor 6 maanden voor 32 uur per week.
- Een marktconform salaris, ingeschaald in FWG 35 (minimaal € 2.393,- en maximaal € 3.360,-), met een salarisverhoging per 1 december volgens de cao gehandicaptenzorg, en verdere arbeidsvoorwaarden conform deze cao.
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een pensioenregeling via het PFZW en collectieve afspraken met verschillende (zorg)verzekeringen, relevante trainingen en persoonlijke groei.
- Diverse WKR-voordelen, zoals de regeling uitruil reiskostenvergoeding en belastingvoordeel bij aanschaf van een nieuwe fiets of laptop.
- Personeelskorting op verschillende uitjes en winkels/webshops via Vanboeijen
- Mooi werk waar je trots op kunt zijn.
- Meepraten en meebeslissen over de afdeling waarvoor je werkt (samen verantwoordelijk).
- Een lerende organisatie waar je blijft ontdekken en je volop kunt ontwikkelen.
- Een prettige werkomgeving en plezierige collega’s!
Hoe nu verder?
Stuur dan uiterlijk 29 november je motivatiebrief en CV naar ons toe via onderstaande link “solliciteren”.
Vragen
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Thijmen Reinders, coördinator Servicepunt en Receptie via telefoonnummer 06-15123892. Kijk voor meer informatie over Vanboeijen op www.vanboeijen.nl.
De vacature wordt tegelijkertijd in- en extern geplaatst. Interne kandidaten hebben voorrang in de procedure.
Om bij Vanboeijen in dienst te treden is de overhandiging van een Verklaring omtrent Gedrag verplicht. Medewerkers mogen geen bewindvoerder, curator of mentor zijn voor cliënten die in deze instelling worden verzorgd/begeleid.
Wil je een verschil maken voor mensen met een beperking?
Solliciteren naar deze vacature? Vertel waarom jij geïnteresseerd bent in deze vacature en waarom jij geschikt zou zijn hiervoor. Vergeet niet je CV ook mee te sturen.
Solliciteren kan tot en met