Als ICT-medewerker weet jij als geen ander dat de ICT-wereld om ons heen flink in beweging is. Dat heeft invloed op de zorg aan onze cliënten. Met jouw kennis en expertise draag je indirect bij aan goede kwaliteit van zorg en begeleiding.
Wat ga je doen
Als visitekaartje van de ICT-afdeling verzorg je samen met jouw ICT-collega’s de lokale ICT-ondersteuning en het standaard beheer van de verschillende kantoor applicaties (o.a. Office 365, Teams, TOPdesk,). Jouw werkplek bevindt zich in Woudenberg, waar je met aandacht voor het bieden van een goede service en gebruikers helpt met IT-middelen. Je werkt in een team dat zelf dingen regelt en altijd wil verbeteren. Jouw aandachtsgebied is de digitale- en fysieke werkplek.
Een greep uit jouw (dagelijkse) werkzaamheden:
- Je bewaakt en/of verhelpt storingen aan onze service balie en op locaties en lukt jou dat niet, dan fungeer je als aanspreekpunt bij de leverancier. Jij zorgt ervoor dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost
- Zicht en controle houden op de tickets, planningen en afgestemde prioriteiten
- Aanspreekpunt voor medewerkers voor vragen en ondersteuning met betrekking tot de werking en prestaties van de digitale en fysieke werkplek (on-site en face 2 face). Hierbij ontvang, registreer en los je incidenten op
- Je geeft laptops en smartphones uit of verhelpt op locatie een verstoring
Er staan een aantal mooi projecten op de planning zoals bijvoorbeeld de verdere implementatie van Microsoft Teams, nieuw werkplek concept (werkplek 3.0), het smartphone vervangingstraject, een nieuw social intranet, NEN7510 en het verbeteren van ons digitaal servicepunt. Jouw kennis en kunde kun je dus de komende tijd meer dan genoeg toepassen.
Waar ga je werken
De medewerkers op de afdeling Informatisering & Automatisering zorgen er met elkaar dagelijks voor dat mensen, applicaties en ICT-infrastructuur goed op elkaar aansluiten. Onze ambitie is groot, maar realistisch: De best mogelijke ICT én ondersteuning leveren, voor de client, medewerker en organisatie. Wij organiseren de informatievoorziening waarmee Reinaerde haar ambities kan waarmaken.
Je rapporteert aan de Manager I&A en functioneel aan de Servicemanager I&A.
Jij zorgt ervoor dat de zorgmedewerkers zo goed mogelijk ondersteunt worden met alle ICT-middelen die er zijn
Hugo, servicemanager informatievoorziening
Jouw talenten
Jij bent geboren met talenten die je moeiteloos in je werk kunt inzetten. Voor de functie ICT-Medewerker passen deze talenten het beste:
- Communicatief sterk : zowel mondeling als schriftelijk ben jij in staat helder te communiceren
- Servicegerichtheid : op een proactieve en klantgerichte manier kom jij tegemoet aan de behoeften en verwachtingen van klant,
waarbij tevredenheid centraal staat - Oplossend vermogen :met creativiteit weet jij problemen te herkennen, analyseren en aan te pakken waarbij
een snelle oplossing jouw doel is
Met deze talenten ben je als ICT-Medewerker uitstekend in staat ondersteuning aan onze organisatie en haar medewerkers te bieden.
Daarnaast beschik je over:
- Kennis van Microsoftproducten als Office 365, Teams en TOPdesk, kennis van de overige applicaties is een grote pre
- De drive om ICT-processen continu te willen verbeteren evenals de wil om jezelf graag te blijven ontwikkelen
- Een afgeronde mbo-opleiding niveau 4 met enkele jaren relevante ervaring, of een afgeronde hbo-opleiding en starter op de arbeidsmarkt (0-2 jaar). Jouw opleiding is op het gebied van Informatica of vergelijkbare discipline
Wat bieden wij jou
Bij ons kom je terecht in een baan waarin je meebouwt aan de informatietechnologie van vandaag én morgen. Verder bieden wij jou graag (een):
- Baan voor 36 uur per week (32 uur is eventueel bespreekbaar)
- Tijdelijk of direct vast dienstverband? Beiden is mogelijk, we bespreken het graag met je
- Bruto maandsalaris tussen € 2.877 en € 4.017 bruto per maand waarmee we jouw ervaring en talenten graag waarderen (cao gehandicaptenzorg, FWG 45, o.b.v. 36 uur per 1-12-2024)
- Veel kansen om te groeien en werk je in een team dat zelf dingen regelt en altijd wil verbeteren
- Eindejaarsuitkering van 8,33%, 8% vakantiegeld, een pensioenregeling én de keuze in flexibele arbeidsvoorwaarden, denk aan een (lease)fiets- en sportregeling, fiscaal voordeel bij de aanschaf van een mobiel, laptop of sport abonnement of wat te denken van het kopen van extra verlof
- Het functieprofiel Functioneel Beheerder A is van toepassing
En heel belangrijk: vertrouwen. Dit betekent dat je veel zelfstandigheid en vrijheid krijgt. Wij geloven dat dit de beste manier is om jouw talenten volledig tot recht te laten komen en onze ambitie te realiseren.
Enthousiast geworden?
Solliciteer dan direct door je cv of link naar je LinkedIn profiel met ons te delen. Wil je liever eerst onder het genot van een (digitale) kop koffie/thee kennis maken? Bel dan met Hugo Prenen en maak een afspraak.
Eerst nog een vraag?
Hugo Prenen, Servicemanager I&A, T 06 533 10 848 beantwoordt telefonisch of per Whatsapp graag jouw vragen.
Wij werven graag zelf onze nieuwe ICT-collega, daarom hoeven bureaus geen contact op te nemen. Maar mocht het nodig zijn dan weten wij jullie te vinden. Werken op ZZP basis is niet mogelijk.
Wil je een verschil maken voor mensen met een beperking?
Solliciteren naar deze vacature? Vertel waarom jij geïnteresseerd bent in deze vacature en waarom jij geschikt zou zijn hiervoor. Vergeet niet je CV ook mee te sturen.