Facilitair Coördinator

Organisatie:
Reinaerde
Uren per week
32-36

Als Facilitair Coördinator weet jij als geen ander bij te dragen aan een prettige, veilige werkomgeving waarin iedereen een rol van betekenis heeft.

Wat ga je doen?

Samen met je collega’s ben je het aanspreekpunt voor alle facilitaire zaken. Je regelt alles rondom wagenparkbeheer, werkplekinrichting, schoonmaak, voeding, hygiëne en meer. Je onderhoudt contact met leveranciers en bent de spin in het web voor de afdeling Facilitair. Daarnaast ben je de drijvende kracht achter de facilitaire Servicedesk en alle bijbehorende projecten. Zo hou je ontwikkelingen en knelpunten scherp in de gaten en verken je kansen voor procesverbetering, zoals opslagbeheer, flexibel werken, interne SLA’s en de optimalisatie van onze ontmoetingsplekken en een servicepunt in TOPdesk.


Een greep uit jouw werkzaamheden als Facilitair Coördinator:

  • Vertalen van beleid naar procedures, protocollen en instructies, waarbij wordt toegezien op een centrale borging en naleving van kwaliteit en wet- en regelgeving
  • Verantwoordelijk voor de operationalisering en de kwaliteit van de facilitaire Servicedesk en het monitoren van verbeterprocessen van deze Servicedesk
  • Voeren van voortgang overleggen met onze servicepartners/leveranciers en ervoor zorgdragen dat (veranderende) behoeften op het gebied van facilitair geborgd blijven binnen contracten
  • Intern en extern aanspreekpunt op facilitaire thema’s, geven van voorlichting en onderhouden van het externe netwerk met diverse partijen (bijv. Belastingdienst, Sena, leveranciers)
  • Initiëren van en aanspreekpunt zijn tijdens de uitvoering van audits, risico-inventarisaties, risicoanalyses, veiligheidsonderzoeken, visitaties en evaluaties
  • Onderhouden van stuurinformatie in onze BI tool
  • Geven van gevraagd en ongevraagd advies over facilitaire thema’s

Waar ga je werken

Je maakt onderdeel uit van het team Facilitair dat bestaat uit de wasserij, groendiensten, twee Facilitair Coördinatoren en de Facilitaire Servicedesk. Daarnaast werk je nauw samen met het team Huisvesting/Onderhoud, de afdeling Inkoop en de Manager Facilitair. Je team werkt vanuit ons kantoor in Utrecht, maar verder werk je op locatie of vanuit huis, net wat jij prettig vindt.


"Het zijn de kleinste details die het grootste verschil kunnen maken,
en juist daar heb jij een scherp oog voor”

                                                                            Tjeerd, Manager Facilitair                                    


Jouw talenten

Jij bent geboren met talenten die je moeiteloos in je werk kunt inzetten. Voor de functie Coördinator Facilitair passen deze talenten het beste:

  • Organisatietalent: Je hebt het vermogen om meerdere taken, projecten en prioriteiten tegelijkertijd te beheren en te coördineren zodat alles soepel verloopt.
  • Servicegerichtheid: Met een klantgerichte houding en het vermogen de behoeften van de organisatie en medewerkers goed aan te voelen, creëer je een prettige, veilige werkomgeving voor iedereen.
  • Oog voor detail: Van het beheren van budgetten tot het controleren van de netheid van ruimtes, een facilitair coördinator heeft oog voor details om alles goed te laten verlopen.
  • Communicatieve vaardigheden: Zowel mondeling als schriftelijk in het contact met collega’s, leveranciers en klanten.
  • Proactieve houding: Jij weet kansen te benut en gaat zelfstandig en effectief te werkt

Daarnaast beschik je over:

  • Een afgeronde hbo opleiding is een vereiste, bijvoorbeeld Facility Management
  • Kennis van veiligheid en regelgeving zoals het naleven van Arbowetgeving, NEN- en kwaliteitsnormeringen en andere veiligheidsvoorschriften

Wat bieden wij jou

Een baan waarin jij bijdraagt aan het creëren en behouden van een veilige, schone en prettige omgeving voor collega’s en cliënten. Verder bieden wij jou graag:

  • Een baan voor 32-36 uur per week en een contract voor onbepaalde tijd
  • Bruto maandsalaris tussen € 3.347,- en € 4.902,- waarmee we jouw ervaring graag waarderen (o.b.v. 36 uur per week, cao gehandicaptenzorg, FWG 55), m.i.v.  1-12-2024
  • Veel ruimte om je te ontwikkelen. Als je nog over onvoldoende kennis beschikt op het gebied van bepaalde facilitaire onderwerpen, dan bieden we jou de mogelijkheid hierin opgeleid te worden
  • Eindejaarsuitkering van 8,33%, 8% vakantiegeld, een pensioenregeling én de keuze in flexibele arbeidsvoorwaarden, denk aan een (lease)fiets- en sportregeling, fiscaal voordeel bij de aanschaf van een mobiel, laptop of sport abonnement of wat te denken van het kopen van extra verlof
  • Het functieprofiel Adviseur B is van toepassing

Enthousiast geworden?

Solliciteer dan direct door je cv met ons te delen. Zijn wij net als jou ook enthousiast, dan nodigen we je graag snel uit voor een kennismakingsgesprek. De sollicitatieprocedure zal bestaan uit 2 gesprekken en het inwinnen van een referentie.

Eerst nog een vraag?

Sanne Herpers, Facilitair Coördinator, T 06 574 62 774 of Guido Raes, Facilitair Coördinator, T 06 228 59 224 beantwoorden jouw vragen graag.


Wij werven graag zelf onze nieuwe collega, daarom hoeven bureaus geen kandidaten voor te stellen. Indien nodig, dan weten wij jullie te vinden. Werken op ZZP basis is niet mogelijk.

Wil je een verschil maken voor mensen met een beperking?

Solliciteren naar deze vacature? Vertel waarom jij geïnteresseerd bent in deze vacature en waarom jij geschikt zou zijn hiervoor. Vergeet niet je CV ook mee te sturen.

Ervaringsverhalen