Administrateur Zorgverkoop Gehandicaptenzorg

Organisatie:
Reinaerde
Uren per week
24-24

Met jouw frisse blik heb jij snel knelpunten in administratieve werkwijzen en processen door. En laat jij er nu ook nog plezier in hebben om te onderzoeken hoe we het slimmer en efficiënter zouden kunnen doen.

 

Dit ga je doen

Je organiseert, bewaakt en geeft vorm aan administratieve werkprocessen binnen het Zorgverkoop team van Reinaerde. Jij zorgt ervoor dat alle overeenkomsten kunnen worden afgesloten en de verantwoording aan gemeente en zorginstellingen klopt. Is de informatie juist, rechtmatig en volledig: dit zijn onderdelen die op jouw checklist staan. Mis je informatie, dan zorg jij ervoor dat deze zo spoedig mogelijk verzameld wordt.

 

Daarnaast zijn jouw werkzaamheden:

  • Verzamelen, verwerken en omzetten van de juiste gegevens naar administratieve overzichten

  • Controleren, ordenen en archiveren van gegevens en zorgdragen voor rapportages

  • Verstrekken van gegevens/informatie aan betrokken instanties en medewerkers

 

Je mag vooral kritisch zijn naar onze werkprocessen, want met jouw frisse blik weet jij misschien wel andere manieren waarop het werk beter, efficiënter en slimmer kan. We nodigen je vooral uit hiernaar te blijven kijken.

 

Waar ga je werken

Jouw rol als enige administrateur binnen het Zorgverkoop team is solo, maar de samenwerking binnen het bredere Klant Advies Zorg Administratie team en overige collega’s binnen Zorgverkoop is hecht. Daarnaast heb je vele contacten terwijl je je beweegt tussen de zorg, het sociaal domein en ondersteunende diensten. Dit maakt jouw rol dynamisch en variërend. Hybride werken is mogelijk. Natuurlijk is er een goede balans tussen thuiswerken en op kantoor.

 

”Kritisch zijn naar wat en hoe we dingen doen, hoe het slimmer kan in deze snel veranderende tijd”

Pia, manager

 

Jouw talenten

Deze talenten maken jou geschikt als administrateur:

  • Samenwerken op afstand: Op soepele wijze werk je samen met collega’s die op verschillende locaties aan het werk zijn en heb je contact met gemeentes en zorgaanbieders

  • Organisatievermogen: Je werkt zorgvuldig en bent goed in plannen, uitzoeken en structureren

  • Sociaal vaardig: Naast goed kunnen communiceren ben je ook assertief en standvastig in verband met het belang voor het bewaken van werkprocessen

 

Daarnaast voldoe je aan de volgende criteria:

  • Een afgeronde, relevante mbo-opleiding op niveau 4

  • Een verantwoordelijke en zelfstandige instelling

  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift

  • Je bent handig met verschillende softwarepakketten en niet bang om nieuwe systemen te leren kennen



Wat bieden wij jou

Jouw talenten en kwaliteiten zijn van grote betekenis voor ons, daarom doen we graag iets terug. We creëren de ideale omgeving om het beste uit jezelf te halen en waar je jezelf kunt zijn. Verder kun je in rekenen op:

  • Direct een vast contract (met twee maanden proeftijd) voor 24 uur per week

  • Een brutosalaris tussen € 2.727,- en € 3.678,- per maand (cao Gehandicaptenzorg, FWG 40 o.b.v. 36 uur per week)

  • 8,33% eindejaarsuitkering en 8% vakantiegeld

  • Jouw eigen keuze in arbeidsvoorwaarden, zoals een (lease)fiets- en sportregeling of extra verlof

  • Alle ruimte om jezelf te ontwikkelen met scholing en coaching via onze eigen Reinaerde Academy

  • Een leuke aanbrengbonus van € 500,- netto als jij een nieuwe collega aanbrengt

 

En een mooie baan waarin je jouw kennis, kunde en passie meer dan voldoende kwijt kunt.

De betekenis van Reinaerde

Voor 3600 mensen met een beperking verzorgt Reinaerde begeleiding en behandeling bij werk, wonen of ambulant. Dit doen we in 26 gemeenten in de provincie Utrecht, drie gemeenten daarbuiten en dragen daarmee bij aan de kwaliteit van bestaan van mensen met een beperking. Met elkaar bouwen we aan een betere wereld waarin iedereen een rol van betekenis heeft. Dat is waar wij voor staan. Wat we ook doen, we doen het samen. Samen met cliënten, hun familie, andere zorgpartijen en onze collega’s. We zijn constant in ontwikkeling en zetten daarbij altijd de cliënt centraal.

Enthousiast geworden?

Solliciteer dan direct. Wil je eerst meer weten, bel of whatsapp Jolanda de Vries, Recruiter, T 06 578 61 901.

 Wij werven graag zelf onze nieuwe collega, daarom hoeven bureaus geen kandidaten voor te stellen. Werken op ZZP basis is niet mogelijk.

Net als jij hecht wij veel waarde aan een veilige en vertrouwde omgeving voor cliënten. Daarom kun je vóór je eerste werkdag een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) aan leveren.

Wil je een verschil maken voor mensen met een beperking?

Solliciteren naar deze vacature? Vertel waarom jij geïnteresseerd bent in deze vacature en waarom jij geschikt zou zijn hiervoor. Vergeet niet je CV ook mee te sturen.

Ervaringsverhalen