Administratief medewerker cliëntproces

Organisatie:
Pluryn
Locatie:
Maarsbergen
Opleidingsniveau
MBO NIVEAU 4
Uren per week
32

Wat doe je als administratief medewerker cliëntproces? 

Je werkt nauw samen met de Cliëntprocescoördinator en verricht diverse administratieve werkzaamheden binnen het sociaal domein, gericht op de Jeugdwet en de WLZ. Daarnaast heb je contact met collega’s van diverse afdelingen en externe verwijzers.
Jouw werkzaamheden bestaan uit:

  • Het opvragen en administratief verwerken van financieringen;
  • Het controleren en uitzetten van openstaande te registreren afspraken;
  • Het checken van de status van de zorgmodules; 
  • Het controleren van Meerzorg registraties.

Hier herken jij jezelf in als administratief medewerker cliëntproces

  • Je beschikt over minimaal mbo-4 werk- en denkniveau en hebt recente werkervaring met administratieve werkzaamheden. Een afgeronde opleiding in die richting is een pré;
  • Je maakt je nieuwe systemen snel eigen;
  • Je hebt affiniteit en/of ervaring met werken in het sociale (jeugd) domein;
  • Je bent in staat prioriteiten te stellen en je kunt planmatig werken;
  • Je vindt het prettig om zowel samen te werken als zelfstandig taken op te pakken;
  • Je bent communicatief vaardig, kunt snel schakelen, werkt gestructureerd en nauwkeurig.

De afdeling

Het klantenbureau is het centrale contactpunt voor informatie en het aanmelden, registreren en plaatsen van cliënten. Het klantenbureau heeft inzage in de (te verwachten) open plaatsen. Het is een service- en expertisebureau. Tevens verzorgt het klantenbureau de financiering van zorg.

Het team bestaat uit medewerkers Adviesteam Jeugdzorg, Adviesteam Gehandicaptenzorg, het Serviceteam en Cliëntprocescoördinatoren. Het klantenbureau is gevestigd op het hoofdkantoor van Pluryn aan de Industrieweg in Nijmegen. De klantenbureau medewerkers werken afwisselend op het hoofdkantoor in Nijmegen en de zorglocaties, zodat het contact behouden blijft.

In deze functie van administratief medewerker cliëntproces ben je verbonden aan onze locatie in Maarsbergen. Je zal in overleg ook afwisselend werkzaam zijn vanuit onze locatie in Almere.

Dit ontvang jij als administratief medewerker cliëntproces

  • Goede werksfeer met collega’s waar je blij van wordt;
  • Salaris conform cao gehandicaptenzorg functiegroep 40 tussen € 2.727, - en € 3.678, - bruto per maand bij een fulltime dienstverband (36 uur);
  • Extra vrije tijd (balansverlof);
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% van je bruto jaarsalaris;
  • Personeelsvoordelen (onder andere elektrische fiets, sporten, laptop).

Enthousiast?

Solliciteer dan direct. Wij nemen snel contact met je op!

Vragen?

Neem contact op met Daan Stahlie, recruiter, via dstahlie@pluryn.nl of via 0618211606.

Deze vacature heeft geen sluitingsdatum. Wanneer wij de juiste kandidaat hebben gevonden sluiten we de vacature.

Wil je een verschil maken voor mensen met een beperking?

Solliciteren naar deze vacature? Vertel waarom jij geïnteresseerd bent in deze vacature en waarom jij geschikt zou zijn hiervoor. Vergeet niet je CV ook mee te sturen.

Ervaringsverhalen