Functioneel Beheerder Zorg

Organisatie:
Reinaerde
Uren per week
32-36

Met jouw kennis en expertise zorg je voor de aansluiting van applicaties en processen zodat de zorgmedewerkers hun rol van betekenis in het leven van cliënten invulling kunnen geven.

 

Dit ga je doen

Jij bent Functioneel Beheerder voor het domein Zorg en werkt nauw samen met andere beheerteams. Je ondersteunt en beheert zorgapplicaties zoals ONS en Growtivity. Met jouw kennis van en affiniteit met ICT zorg je voor goede koppelingen tussen systemen.

Medewerkers kunnen bij jou terecht voor vragen en ondersteuning over de werking van deze applicaties. Daarnaast draag je bij aan het behalen van doelen, zowel binnen de afdeling als daarbuiten.

Een greep uit jouw werkzaamheden:

  • Bijdragen aan de doorontwikkeling van processen en systemen. Hierbij houd je zicht en control op de werkvoorraad en afgestemde prioriteiten, waartoe je overleggen met eindgebruikers, leveranciers en procesverantwoordelijken organiseert

  • Bij systeem overschrijdende vraagstukken ben je de sparringpartner voor je collega functioneel beheerders en de Enterprise Architect

  • Ondersteunen van medewerkers ondersteunen bij het gebruik van werkplek applicaties

  • Voorbereiden van wijzigingsverzoeken, regelen van toegangsautorisatie en verhelpen van verstoringen

  • Voorbereiden en testen van de functionele werking. Gebruikersdocumentatie houd je actueel en je onderhoud de workflows van de nodige autorisaties in de applicaties

  • Verzorgen van de testscripts/-verslagen en documentatie over de wijzigingen (releasenotes en werkinstructies)

  • Opstellen van rapportages en adviseren over verbetermogelijkheden en aandachtspunten

Kortom: een veelzijdige baan waarin jij zelfstandig werkt, maar altijd samen met anderen bijdraagt aan de zorg van morgen.

 Waar ga je werken

De medewerkers op de afdeling Informatisering & Automatisering zorgen er met elkaar dagelijks voor dat mensen, applicaties en ICT-infrastructuur goed op elkaar aansluiten. Onze ambitie is groot maar realistisch: De best mogelijke ICT én ondersteuning leveren, voor de client, medewerker en organisatie. Wij organiseren de informatievoorziening waarmee Reinaerde haar ambities kan waarmaken.
Om dit te bereiken hebben we meerdere vacatures voor onze afdeling openstaan, want samen maken wij het verschil.

“Deze baan maakt impact. Jij hebt directe invloed op de zorgapplicaties die het hart van onze organisatie vormen”

Alex, manager Informatievoorziening

Jouw talenten

Jij bent geboren met talenten die je moeiteloos in je werk kunt inzetten. Voor de functie Functioneel Beheerder passen deze talenten het beste:

  • Analytisch vermogen: Met oog voor detail zie jij veranderingen, samenhang, problemen én oplossingen

  • Communicatieve vaardigheden: Op een heldere wijze weet je mondeling en schriftelijk informatie te delen

  • Zelfstandig werken: Als zelfstarter maak je benodigde kennis snel eigen, neem je verantwoordelijkheid en weet je prioriteiten te stellen

Daarnaast neem je mee:

  • Een hbo werk- en denkniveau verkregen door een relevante opleiding of aantoonbare en actuele ervaring

  • Kennis van ONS, Growtivity en andere zorg gerelateerde applicaties is een grote pré

  • Ervaring met BiSL, projectmanagementmethoden zoals Prince, en werkmethodieken als ITIL, Scrum en Agile is daarbij een voordeel

  • Een klantgerichte houding, een samenwerkingsgerichte instelling en een open blik voor nieuwe ontwikkelingen

  • Wij hechten veel waarde aan een veilige en vertrouwde omgeving voor onze cliënten. Daarom vragen we je om vóór je eerste werkdag een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) aan te leveren



Wat bieden wij jou

Bij ons kom je terecht in een baan waarin je meebouwt aan de informatietechnologie van vandaag én morgen. Verder bieden wij jou graag:

  • Direct een vast contract (met twee maanden proeftijd) voor 32-36 uur per week

  • Een bruto salaris tussen € 3.107,- en € 4.436,- per maand (cao Gehandicaptenzorg, FWG 50 o.b.v. 36 uur per week)

  • 8,33% eindejaarsuitkering en 8% vakantiegeld

  • Jouw eigen keuze in arbeidsvoorwaarden, zoals een (lease)fiets- en sportregeling of extra verlof

  • Standplaats: Woudenberg / Utrecht

  • Een aanbrengbonus van € 500,- netto als jij een nieuwe collega aanbrengt

Enthousiast geworden?

Solliciteer dan direct door je cv of link naar je LinkedIn profiel met ons te delen. Wil je liever eerst onder het genot van een (digitale) kop koffie/thee kennis maken? Bel dan met Alex Pot en maak een afspraak.

Eerst nog een vraag?

Alex Pot, manager Informatievoorziening, T 06 577 17 585 beantwoordt telefonisch of per Whatsapp graag jouw vragen.

Wij werven graag zelf onze nieuwe collega, daarom hoeven bureaus geen contact op te nemen. Maar mocht het nodig zijn dan weten wij jullie te vinden.Werken op ZZP basis is niet mogelijk.

Wil je een verschil maken voor mensen met een beperking?

Solliciteren naar deze vacature? Vertel waarom jij geïnteresseerd bent in deze vacature en waarom jij geschikt zou zijn hiervoor. Vergeet niet je CV ook mee te sturen.

Ervaringsverhalen